fredag den 4. marts 2011

Can't wait

Åh, hvor jeg virkelig glæder mig - så meget at jeg ikke rigtigt kan tage mig sammen til at få ordnet det, som dagsordenen ellers lyder på. Jeg kan ikke vente til at skulle hæve mig op i helikopteren - eller jo i første omgang flyet - og at vi nu som familie for et par måneder skal lægge afstand til en fortravlet hverdag med alle dens pligter, forventninger og latent dårlige samvittighed. Jeg tror, det bliver rigtigt sundt for os med denne lille pause. Det gode ved at komme op i helikopteren er jo også, at det bliver lidt lettere at få øje på alt det, som vi er glade for. Det tror jeg jo også er meget sundt..

Har lige bestilt en gammel film "Thelma og Louise", som handler om et par veninder, der også skal på tur. Selvom den ender ret voldsomt og definitivt er det en sjov, glad og livsbekræftende film, som jeg kan anbefale... Filmen skal måske vises til Ane's forestående fødselsdags- afskeds- og temafest for skoleveninderne. Jeg har lige været ude at købe amerkanske flag, James Dean servietter m.v. og kød til hjemmelavede burgere. Festen næste fredag bliver sidste punkt inden vi lørdag tager til København.. Før det skal vi i ugens løb lige holde fødselsdag, hygge og sige farvel til nogle venner og familien i det jyske.

Måske skal jeg til at lave en liste med det jeg skal nå?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar