søndag den 27. februar 2011

på kursus i "Byg en blog"

Ane og jeg er på kursus i, hvordan man bygger blog. Vores forhåndsviden er ikke omfattende, men det betyder ikke, at vi ikke kommer vidt omkring sammen med vores kursusleder Trine, der er erfaren bruger af de sociale medier og rejser rutineret rundt i cyber space. Lang og spændende rejse, som vi nu skal ud på både helt konkret om to uger (hvornår mon jeg skal i gang med at pakke?) og mentalt (kan ikke vente til, at vi alle fem inden ret længe rykker stikket ud og drager på opdagelse!). 

Det er hårdt arbejde at lytte til de rigtigt mange instruktioner og muligheder. Men vi knokler på, og ser frem til den forestående kaffepause og ikke mindst den nybagte kage, vi om kort tid skal nyde... Duften breder sig helt her ind i arbejdsrummet!  

2 kommentarer:

  1. I har været rigtig flittige i dag, og jeres blog ser drøngodt ud!
    Jeg håber I får en rigtig god oplevelse med jeres rejsedagbog - glæder mig til at følge med!

    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Tak for i går: Det var spændende og lærerigt og ikke mindst super hyggeligt. Jeg har leget lidt videre og surfet rundt i de mange muligheder. Der åbenbarer sig et nyt og interessant univers, og jeg er spændt på rejsen ind i det...
    Vi høres ved henad vejen og ikke mindst, når vi måske også en gang imellem kommer på afveje.
    Kh Lotte

    SvarSlet