torsdag den 31. marts 2011

3. klasse i elementary school i Piggott

jeg skule tideligt op i går for jeg skulle møde kl. 8 i skolen i Piggott i Arkansas. jeg kom in i 3. klasse vor der var nogen på min alder. Caroline var min jælper hele dagen. Vi hade læsning og test og artclass (billedkunst) og historie. Jeg forstod ikke ret meget men de var suber søde og de hade lavet en plakat til mig og de gav mig gaver. vi spiste frokost i en stor spisesal. min mor var med og hun svarede på mange spørsmål fra de andre børn. skolen sluttede kl. 3. det var sjovt.














Mig og caroline

3 kommentarer:

  1. Hej Astrid og Aksel.

    Det er noget værre noget med besøg på amerikansk skole. Jeg håber I fik lært noget, og at I opførte jer ordentligt.
    måske har i gode ideer til, hvordan jeres gamle/ny skole i Vind/Ørnhøj skal køre.

    Kh. Morfar

    SvarSlet
  2. Hej Astrid
    Hvorfor er der sat en blå plade op foran jer i billedkunstklassen?
    Hvad fik I at spise i kantinen?
    Hvordan kunne Caroline og dig forstå hinanden?
    Vi har skrevet gækkebreve og lavet påskepynt. I billedkunst har vi lavet køer af trylledej.
    Jesper har holdt 10-års fødselsdag og Landsbycentret havde 5-års fødselsdag.
    I morgen skal vi på tur til Holstebro, hvor vi skal se en ballet, som hedder Glee.
    Mange hilsner fra os alle i gruppe I

    SvarSlet
  3. Først til gruppe 1. Astrid og Bo skriver.
    -De blå plader var sat op fordi der var prøve, hvor man ikke måtte kigge efter hinanden - og der var helt stille.
    -Vi spiste tacoskaller med kødsovs. Vi fik rå gulerødder, bladselleri, vindruer og en kæmpe stor kanelsnegl. Dertil kakaomælk. Jeg spiste det hele og det smagte super godt.
    -Jeg sagde bare yes, yes, yes, yes og så lidt fagter
    -Jeg gad faktisk godt at være med til at lave gækkebreve, påskepynt og køer af trylledej...
    -tillykke til Jesper og LCV - Aksel er lige blevet 11
    -god tur til Holstebro
    -Mange hilsner fra alle i USA - i hvert fald os 5

    SvarSlet