mandag den 28. marts 2011

Fødselsdag

Hej gruppe 2 og alle andre. I dag har jeg haft fødselsdag. I dag startede vi med at være på International House of Pancakes. Der fik jeg en stor tarllerken med æggekage og pandekager. Jeg blev overrasket da jeg fik en gave fra Jonatan og Benjamin. Jeg fik også en ipod touch- det er ikk, så ringe en da














For at få brændt krudtet af igen tog vi ud til Stone Mountain, hvor vi gik 1 mile (=1,6 km) op på toppen. det var en stigning på 825 fod (=251 m, 1 fod =30cm). Stenen er en stor granitsten der blev skabt af størknet magna

2 kommentarer:

  1. Hej Aksel

    Et kæmpe tillykke med fødselsdagen. Jeg er meget tryg ved at høre, at du blev fejret på House of Pancakes - håber at der var spandevis af honning;) Sikke dog nogle flotte servietter og flag, I havde fundet til din store dag.

    Der vanker forsinket fødselsdagsgave i Kbh, når I atter er tilbage.

    Kærlige hilsener fra fasteren og fætteren
    Brit & Marc

    SvarSlet
  2. Hej aksel savner dig men nu kommer du jo snart hjem. Vi skal til haunstrup dyrepark. Avligt du ikke kan komme med :(

    SvarSlet