tirsdag den 12. april 2011

Gæt en lort

Hej alle sammen. Håber at det går godt. Jeg undskylder at det er så lang tid siden at jeg har skrevet. Men det er fordi at vi oplever så meget at vi næsten ikke har tid til at skrive på bloggen. Men nu er vi altså på vej til Grand Canyon og jeg glæder mig helt vildt. For tre dage siden var vi ved Mount Rushmore og vi så fire præsidenter som er hugget ud i  et bjerg og hvert ansigt er omkring tyve meter højt så det er virkeligt stort. I kender det nok fra legoland hvor det dog ikke er lige så stort. Vi var også ude i en nationalpark hvor vi så masser af bisonokser, æsler, antiloper og  af hjorte. Gæt hvad det er for en lort vi har taget billede af?

gæt en lort

fra venstre Washington, Jefferson, Roosevelt og Lincoln


Whitetails

Donkey

Buffalo

Vi kørte videre ned langs Rocky Mountains og vi gik en tur. Mor og far gik forrest og pludselig gemte de sig for os. Vi opdagede det ikke fordi at vi gik og snakkede. Da jeg ikke kunne se dem begyndte jeg at løbe hen ad stien for at finde dem igen.Da jeg havde løbet langt hørte jeg heldigvis min mor kalde på mig. Da vi kom tilbage så vi et advarselsskilt der fortalte at man skulle have børn inden for en arms afstand da de ellers kunne blive overfaldet af en puma som lever i bjergene.  Det var godt at jeg ikke mødte en. I går var  vi i Denver. Vi har kørt langt i dag gennem bjerge med en masse sne og nogen der kørte på snescooter og vi er her til aften landet i New Mexico hvor der er dejlig lunt.

4 kommentarer:

  1. Nej Aksel, var det dig?! Flot l...!

    SvarSlet
  2. Nej, det var ikke mig der lavede en l... Det må man ikke uden at grave dem ned kammerat, så dit gæt er en ommer. Venlig hilsen Aksel

    SvarSlet
  3. Hej Aksel.
    I påskeferien har jeg været i skotland det var med FDF.
    Jeg havde billeder med op i skolen og jeg havde også en vidio med hvor der en der spiller på sækkepibe.Næste uge skal vi have emne uge om Bolivia.Venlig hilsen johanne.

    SvarSlet
  4. hej Aksel. håber du har det godt i usa. den 5 maj skal vi til havnstrup dyrepark,det er benjamins fødselsdag. johanne har været i scotland med fdf,og hun kom hjem med gaver til mig og laura. vi fik en kuglepen HVER og en halskæde med hvores navn på HVER. Lisbeth kirk har fået en lille dreng men han har ikke noget navn. mvh Melissa.

    SvarSlet